zaterdag 11 april 2015

Get to know me.

Heeeiii, omdat ik deze blog dus net pas ben begonnen, leek het mij wel leuk om een soort van tag te doen. Maar ik heb het meeste van de vragen zelf bedacht. Ik begin gewoon met random vragen en dan vragen die in verbinding staan met mijn blog. Let's go !

1. Wat is je volledige naam ?
Mijn volledige naam is Noëlle Maria Verloop. Ik ben vernoemd naar mijn oma, die heette ook Maria.

2. Hoe oud ben je en wanneer ben je geboren ?
Ik ben geboren op 19-12-2000. Ik ben nu dus 14 jaar oud.

3. Hoe oud kreeg je interesse in mode en make-up ?
Ik was iets van 9 jaar toen ik voor de eerste keer make-up ging gebruiken. Ik zag mijn moeder het altijd doen en wilde het dus zelf ook. Ik begon met een klein beetje mascara en toen ik 11 was, mocht ik ook dingen als eyeliner en oogschaduw gaan gebruiken. En toen ik 13 was, ben ik pas begonnen met foundation en poeders. En mode heb ik altijd al leuk gevonden.

4. Hoe oud was je toen je je eerste blog bent begonnen ?
Ik was 12 toen ik ben begonnen met modeenmeer. Ik ben begonnen op 123website.nl, maar ik vond dit eigenlijk niks. Toen heb ik een andere blog en naam bedacht. Dat was op simplesite. Maar omdat een domein kopen en de linkjes best wel ingewikkeld waren, ben ik toch overgestapt naar bloggen.com. Daar ben ik nu ook bezig met een domeinnaam, zodat het uiteindelijk mymodelooks.nl word :)

5. Wie is je favo youtuber/ster ?
Ik heb 2 youtubers/blogsgers die ik wel heel erg bewonder. Ten eerste Jiami Jongejan van Lifesplash. Ik vind het heel knap wat ze op jonge leeftijd allemaal al heeft bereikt. En ten tweede Diana Leeflang van Disfordazzle. Ze heeft altijd supergave filmpjes en ze heeft ook al heel erg veel bereikt.

6. Heb je ook een youtubekanaal ?
Ja, alleen ik heb er tot nu toe nog niks mee gedaan. Ik heb al heel veel dingen beloofd, maar als ik het dan werkelijk ga uitvoeren, vind ik het toch niet leuk genoeg en ga ik weer verder met iets anders, zo krijg ik dus elke keer hele kleine filmpjes waar ik helemaal niks mee kan. Maar ik kan nu wel met zekerheid zeggen dat er binnenkort én op de blog én op mijn youtubekanaal (Noëlle Verloop) een LenteLookbook kan vinden met mijn vriendin Janice van Jashion.nl,

7. Wat is je grootste droom als het gaat om youtube of bloggen ?
Ik wil heel graag later of over een paar jaar zo'n bekende youtuber zijn dat ik naar VEED en de DYTG kan. Maar een paarduizend abonnees en bezoekers zou ik ook al heel erg leuk vinden. :)

Heel veel lieeefffss..





Geen opmerkingen: