dinsdag 26 mei 2015

Mijn 3 tips.

Heeeiii, vandaag een mijn 3 tips post tegen puistjes. Ik heb er zelf gelukkig bijna nooit last van, maar als ik er wel een keer last van heb, werkt dit bij mij altijd heel erg goed.

1. Doei foundation.
Precies, geen foundation meer dragen. Als er ergens puistjes door veroorzaakt worden is het wel foundation. Laat daarom de foundation lekker liggen.

2. Tandpasta.
Het klinkt misschien heel erg raar, maar als je heel erg veel last hebt van puistjes, moet je voor dat je gaat slapen, de puistjes insmeren met tandpasta. Zo drogen de puistjes uit en zijn ze veel sneller weg.

3. Toch wegwerken ?
Als ze dan zo heftig zijn en je wilt ze echt heel erg graag wegwerken, gebruik dan een coverstick of een poeder. Maar als je poeder gebruikt, poeder dan wel meteen je hele gezicht en beetje af. Anders valt het wel heel erg op dat je een puistje weg probeert te werken.

Lieeeffss....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey,
Ik wil eerst even zeggen dat je blog er echt heel leuk uitziet en dat ik het concept van de eerste dag van de maand heel leuk vind. Maar ik wil je ook ergens voor waarschuwen... Je moet geen tandpasta op je puistjes smeren. Dit droogt inderdaad de huid uit maar het kan ook voor brandwonden zorgen. Als je er meer over wilt weten lees dan dit artikel van Mascha http://www.beautygloss.nl/2012/11/19/tandpasta-tegen-puisten/
Dat wilde ik even melden en Keep up the good work! Je blog ziet er heel leuk uit. xxx

Unknown zei

Hoi ! Bedankt voor je tip. En dankjewel !!! Bedankt voor je lieve reactie x

Anoniem zei

Hoi Noelle
Trouwens, als jullie last hebben van brandwonden als je tandpasta gebruikt, ga dan een goede reinigende melk en een tonic gebruiken, dat wil ook nog wel eens werken tegen puistjes x