dinsdag 22 september 2015

DOOG

Hee het is inmiddels lekker lang geleden dat ik wat heb gepost, again.
Maar ik zit dus net weer op school en vind het moeilijk om te posten :) Dus vandaar dat ik er nu weer ben en weer ga posten.

Als je mijn blog al langer volgt weet je misschien wel dat mijn grote vriend Cobus was overleden. Ik kan op de een of andere manier toch niet zonder hond in huis en daarom heb ik nu weer een lief klein schatje in huis rondlopen. Ik heb nu mijn kleine Kareltje. Het is een Franse Bulldog en hij is ontzettend schattig. Je kan gewoon niet boos op m blijven. Nu had ik dus ook beloofd dat als ik hem zou hebben ik wat zou laten weten. ( ik heb hem inmiddels alweer 6 weken maar dat doet er verder niet toe hahaha ) En nu heb ik een leuke foto voor jullie.

Sorry voor alweer een korte post maar ik beloof ( en dit keer echt ) dat ik morgen een leuke tag voor jullie online ga zetten !

Wat is het toch een poepje.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

jij bent ook een poepie hoor šŸ˜ X iemand :)

S zei

Heeei :)

Noƫlle zei

wauw ik weet nu ook echt niet wie het is :)