zondag 12 april 2015

Nieuwtje .....

Heeii allemaal, waarschijnlijk als je mijn vorige blog ook hebt gevolgd, weet je dat ik dol ben op dansen. En dat ik al heel erg lang aan het wachten ben op een workshop van een bekende danser. En het is nu zover !! IK KRIJG EEN WORKSHOP VAN NICKY VAN CLEEF ! Nicky geeft nu les bij ons op de dansschool en wilde graag een workshop doen voor alle mensen die dol zijn op moderne dans. Waaronder ik dus :) Nicky heeft meegedaan aan SYTYCD en is een supergoede choreograaf. Ik ben dol op zijn manier van dansen en de verhalen die hij vertelt in zijn dansen. De workshop is 26 april van 2 tot 4 uur. Ik heb er ontzettend veel zin in en misschien ga ik deze dag ook vloggen. Maar ik kan niks beloven :) De vlog komt dan online op mijn youtubekanaal en ook op de blog.

Lieeeffs ..... x

Geen opmerkingen: