maandag 13 april 2015

Wishlist..

Heeeii, ik ben al weken bezig met een wishlist. Ik heb namelijk nogal wat dingen die ik graag wil hebben, maar als ik eenmaal in een winkel ben, weet ik nooit precies wat ik wil. En als ik dan naar huis ga, heb ik vaak spijt van wat ik gekocht heb. Dus vandaar dat ik maar eens aan een wishlist ben begonnen. En hier komt ie dan !


1. Naked palette Urban Decay 3.
Ik hoorde heel erg veel over de Naked palettes. Dat het zo mooi is en dat het heel goed werkt. Ik dacht dat het gewoon een bekend merk was en dat daarom iedereen het wilde hebben. Maar ik was laatst bij een vriendin die het ook had, en ik heb het uitgeprobeerd. EN HET WERKT ZO ONTZETTEND GOED EN HET IS ZO MOOI ! Vooral het pallete 3 vind ik zo mooi. De kleurtjes zijn heel zacht en zijn niet zo super opvallend. Deze staat wel echt hoog in mijn wishlist. 





2. Guess plateau sneakers.
Ik had vorig jaar bijna de Replay sneakers met plateau gekocht. Maar toen ik erachter kwam dat er een slangenprintje op zat, heb ik ze weer teruggezet. Ik hou echt niet van print. Maar nu heb ik precies dezelfde gespot in de stad. Maar dan even ietsje duurder :) Ze zijn namelijk van Guess. Maar wel heel erg gaaf.










3. Iphone 5s silver.
Ookal kan ik dan niet overweg met Iphones, Ik vind ze wel heel erg mooi en de kwaliteit van foto's en filmpjes zijn ontzettend mooi. En ik vind vooral de zilveren uitvoering heel mooi.


4. Chi stijltang blauw.
Met mijn krullende haar, is een stijltang best wel belangrijk. Ik wil altijd of helemaal stijl, of supermooie krullen. Maar dat is helaas niet het geval bij mij. En daarom heb ik een goede stijltang nodig die goed heet word. Ik wil dan ook heel graag de Chi stijltang. Ik heb er al zoveel goede verhalen over gehoord en ik wil hem echt heel graag hebben. Maar ik vind het ook wel leuk als hij een mooi kleurtje heeft, zoals deze blauwe.















5. Croptops.
Ik ben dol op croptops. En vooral die van de Berksha. Ik heb er zelf ook een aantal, maar nog geen zwart witte of grijze. En bij de Berksha heb je hele mooie. En vandaar dat deze nog steeds op mijn wishlist staan. 




Heel veel lieeffsss....

Geen opmerkingen: