zaterdag 2 mei 2015

Verhaaltje..

Heeiii, vandaag ga ik even vertellen over gisteren. Gisteren was het 1 mei dus de eerste dag van de maand. Vanaf nu ga ik elke over eerste dag van de maand posten wat ik gedaan heb en wat ik mee heb gemaakt. 

Gisteren moest ik gewoon naar school. Nou ja, gewoon. We hadden dus een examenstunt. De bedoeling was dus dat we tot half 4 school hadden, maar we waren dus al om 12 uur uit. Het was wel leuk. Alle leraren waren verkleed en gingen een modeshow lopen op de tafels in de aula. Toen dat voorbij was, ging Nikki met mij mee naar huis. We kwamen thuis en gingen naar de boulevard. Een soort eettentje bij ons in de buurt. Daarnaast zit een heel schattig winkeltje, zoen. Nikki, ik, Zoë en mijn nichtje Sophia gingen daar met mijn moeder naartoe om te eten. Nikki en ik hadden allebei een tosti en daarna gingen we nog even naar zoen. Daarna gingen we naar huis en gingen we Foute Vrienden terugkijken. Dat is een programma over 4 mannen die elkaar dingen influisteren via een oortje en tegen hun zeggen wat ze moeten doen. Degene die de meeste strafpunten behaald ( dus degene die het minste durft ) krijgt straf en moet iets verschrikkelijks doen. Toen we dit hadden gekeken gingen we naar onze nicht, Romy. We gingen samen naar de ijssalon zomers om een ijsje te halen en gingen die op de fiets op eten. Omdat we het leuk vonden om nog een paar foto's met z'n 3en te maken, gingen we dat doen bij een slootje en een boom met witte bloemetjes. Het was supergezellig en we hebben een paar superleuke foto's gemaakt. Daarna gingen we naar het huis van Romy en hebben we gezellig gekletst. Na een paar uur gingen we weer naar huis en hebben we een patatje bestelt. Nikki en ik zijn na het eten nog even naar buiten geweest en hebben we met z'n 2en gekletst, en daarna zijn mijn vader en ik mee gefietst naar Nikki haar huis en hebben we thuis weer Superkids gekeken. Het was een gezellige dag me Nikki en we hebben heel veel lol gehad :)

Lieeeeffsss. ( hier komt nog even een actie fototje van gisteren )


Geen opmerkingen: