vrijdag 1 mei 2015

Tmi tag..

Heeeiii, vandaag doe ik mijn eerste tmi tag ( ja de eerste want ik ga er een serie van maken ). De bedoeling is dat ik elke keer 5 tot 10 vragen uitkies uit tmi tags van andere youtubers en die ga beantwoorden. Vandaag een paar vragen uit de tmi tag van Nanne Meijer !

1. Ben je ooit verliefd geweest ?
Ja, maar ik ben echt een stille observator. Als ik echt iemand leuk vind kijk ik gewoon alleen maar, diegene moet echt 50 keer terug hebben gekeken voordat ik iets durf te zeggen.

2. Hoe lang ben je ?
Ik ben denk ik best wel lang.. Ik ben 1.70.

3. Hoeveel weeg je ?
Dat zou ik niet precies weten want ik sta echt nooit op de weegschaal, maar ik denk rond de 50 kilo.

4. Heb je ooit een terrible break-up gehad ?
Nee, ik ben niet echt een super drama queen. Als ik je niet meer leuk vind of diegene mij niet meer leuk vind, werkt het gewoon niet meer en ga ik er geen drama van maken :)

5. Wat is je favoriete show ?
SO YOU THINK YOU CAN DANCE ! Ik ben dol op dansen en ik vind het ook fantastisch om andere mensen te zien dansen.

6. Iets wat je mist ?
Spanje. Ik ben dol op Spanje en als ik er niet ben mis ik het weer en de mensen daar enorm.

7. Welk boek lees je nu ?
Op het moment niks, maar mijn laatst gelezen boek is De Voorspelling van Marcus Sedgwick.

8. Wanneer zei je voor het laatst dat je van iemand hield ?
Gisteravond, tegen mijn ouders :)

9. Plaats die je nog graag wilt bezoeken ?
Canada, dat lijkt me zo ontzettend mooi. En Portugal.

10. Heb je een crush ?
Momenteel vind ik iemand wel leuk..

Heel veel lieeffss en trouwens morgen ga ik een video opnemen met Janice en die komt binnenkort bij ons allebei online x

Geen opmerkingen: