maandag 8 juni 2015

Summer tag.

YEAAAAH ! Het zomerse weer begint eindelijk te komen. En omdat ik zo ontzettend vrolijk word van de zomer, ga ik vandaag de summer tag doen.

1. Wat vind je het leukste aan de zomer ?
Het leukste aan de zomer is natuurlijk het weer. Je kunt lekker zwemmen en bruin worden. Maar in de zomer heb je ook zomervakantie en dan ga je op vakantie ! Dus dat vind ik ook altijd superleuk ( en lekker natuurlijk )

2.  Wat is je favoriete drankje voor in de zomer ?
Ik vind water zelf al heel erg lekker in de zomer. Maar als je me echt gelukkig wil maken moet je zelfgemaakt fruitwater aan me geven in de zomer :)

3. Welke geur doet je het meeste aan zomer denken ?
DE ZEE NATUURLIJK. Als je op vakantie bent en je ruikt het strand en de zee ...

4. Wat is je favoriete muziek in de zomer ?
Ik hou heel erg van de muziek van Majestic Casual maar ook luister ik graag naar Radical Something.

5. Wat draag je het liefst in de zomer ?
Een rokje of jurkje vind ik ontzettend leuk om te dragen in de zomer. Maar ook een kort broekje met een crop top kan ik heel erg leuk vinden.

6. Welk recept maak je het meest in de zomer.
In de zomer vind ik pastasalade van mijn oma superlekker. misschien kan ik hier een post over gaan doen hoe je deze maakt. Laat even weten of je dat leuk zou vinden !

7. Wat is een beauty musthave voor in de zomer ?
Felle lipsticks en waterproof mascara :)

8.  Wat zijn je plannen voor de zomer ?
Ik heb nog niet heel veel plannen , alleen dat we op vakantie gaan. Maar waarheen  ????

9. Wat is je favoriete snack in de zomer ?
Galia meloen of watermeloen.

10. Wat is je favoriete zomerkleur ?
Roze, groen, blauw, alle kleuren eigenlijk wel. Als het maar vrolijke kleuren zijn.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen !
Lieeffss Noëlle.




 ( daar worden we nou vrolijk van )


Geen opmerkingen: