dinsdag 2 juni 2015

Toetsweek ...

Hoi allemaaaal, ik moet jullie even wat vertellen over school. Ik zit nu in het 2de jaar Havo op het Amadeus Lyceum en dit jaar heb ik 4 toetsweken. Nu heb ik de eerste 3 al gehad maar er komt nu nog best een zware toetsweek aan. Ik moet gaan leren voor de volgende vakken.

  • Mens en Maatschappij ( nouja geen toets maar een opdracht waar je wel ook voorbereid op moet zijn. )
  • Wiskunde
  • Mens en Natuur
  • Spaans
  • Frans
  • Rekenvaardigheid
  • Nederlands 
  • Engels
Zoals je ziet aardig wat dus, dat betekent dat ik de aankomende 3 tot 4 weken maar 1 keer per week ga posten en misschien zelfs 1 keer in de 2 weken. Ik heb anders niet genoeg tijd om te leren voor school en ik wil graag allemaal 10en halen natuurlijk :). Nou, dan weten jullie dus alvast waarom ik nu vrij weinig post en wat ik allemaal buiten het bloggen om nog meer doe :). 

Liieeffss.. 
( ik heb nog wel even stiekem een fototje gemaakt op school voor jullie :) )

Geen opmerkingen: