maandag 1 juni 2015

Verhaaltjee.

Hooi, vandaag is het weer de eerste dag van de maand. Maar dit keer heb ik weinig boeiends te vertellen eigenlijk. En omdat ik zo weinig te vertellen heb, ga ik vandaag even vertellen over het afgelopen weekend.

Op vrijdagavond mocht ik de les overnemen van mijn zusje. De lerares was namelijk wat te laat en daarom was ik gebeld om de les over te nemen. Ik was zelf ook tien minuten te laat en had dus nog maar twee minuten voor het overnemen van de les :) Achja ik mocht wel helpen. Het is ontzettend leuk om een paar kleine aapjes wat extra technieken bij te leren. Daarna had ik zelf nog een training van een uur en daarna ging ik naar huis. Ik lag al best wel vroeg op bed omdat ik zaterdag een lange en leuke dag voor de boeg. Ik werd zaterdag opgehaald door Noa en we gingen naar het hockeyveld. Mijn vriendin Sanne en Noa d'r vriend Jorrit moesten hockeyen en wij gingen kijken. Het was ontzettend leuk om te kijken bij het hockeyen ( ook al hou ik totaal niet van hockey, maar het kijken was leuk :) ) Daarna gingen we naar huis en gingen we een ijsje halen. Het was een superleuke dag en toen we weer thuis kwamen, was mijn nicht nog op visite. Sanne en Romy kunnen ook goed met elkaar opschieten dus het was supergezellig ! Sanne en ik zijn uiteindelijk pas om 3 uur gaan slapen. Toen we weer wakker werden ( het was trouwens 9 uur ) hadden we zin in Starbucks. Dus we gingen supersnel eten en ons aankleden en toen gingen we naar de Starbucks, nouja naar de Starbucks :)... Naast de Starbucks zit een Burger King en we kregen spontaan zin in vet eten. Dus dat hebben we dan ook eventjes gedaan :) We kregen daar een soort kroontje en daar zijn we mee over straat gefietst hahahhaa. Daarna ging Sanne naar huis en kwamen er weer mensen aan de deur. Mijn moeder ging namelijk naar de Toppers en daarom kwam haar vriendin en de vriend van mijn vader met hun kinderen Sem en Julie naar ons toe en toen mijn moeder en Sabrina weg gingen, zijn Michel, Sem en Julie hier nog even gebleven. Wat ook supergezellig was. Toen ze weg waren heeft mijn vader Spareribs bestelt en hebben we lekker gegeten. Kortom het was een leuk weekendje.

Vinden jullie het leuk als ik elke maand zo'n verhaaltje post ? Laat het even weten in de reactie.
Lieeeffss..

Geen opmerkingen: