vrijdag 31 juli 2015

August goals.

Hellooo,
zoals jullie vast wel weten is het vandaag de eerste dag van Augustus. En omdat ik in Juli helemaal niks heb uitgevoerd:), heb ik wat august goals voor mezelf opgesteld. Hier komen ze dan!

1. Paper Towns zien.
Ik wil heel graag de film paper towns zien in de bioscoop. En dit keer moet ik mezelf er echt aan houden dat ik dat moet gaan doen.

2. Trainen.
Een halfjaartje geleden, trainde ik elke dag een uurtje voor het dansen en soms wel meer. En sinds het vakantie is, voer ik helemaal niks meer uit en houd ik me niet aan de trainingen. Dus ik wil in augustus elke dag weer gaan trainen.

3. Hardlopen.
Voor pasgeleden was hardlopen nog een grote hobby van me, maar zoals ik al zei bij de vorige goal, heb ik sinds het vakantie is me echt helemaal nergens aan gehouden. Ik wil het hardlopen weer gaan oppakken en weer 2 keer in de week gaan hardlopen!

4. Gezonder eten.
Het klinkt misschien heel erg stom, of dat ik nooit gezond eet, dat is dus niet zo, maar ik eet wel vaak dingen als snoep, chips en koekjes. Ik wil dat mezelf een beetje gaan afleren en beginnen in deze maand met het eten van een appel in plaats van een koekje.

5. Bruin worden.
Als de zon schijnt ga ik nooit echt in de zon liggen omdat ik liever zwem. Maar deze vakantie wil ik zoveel mogelijk in de zon liggen zodat ik ook een beetje bruin word.

En dat waren ze dan! Ik ga aan het einde van deze maand een video maken om te laten weten of ik al deze goals ben nagekomen. Hebben jullie nog goals opgesteld voor jezelf ?

Lieeeffsss,

Noëlle.


Geen opmerkingen: