dinsdag 21 juli 2015

Wishlist update.

Helloooo, omdat ik nu vakantie heb, heb ik lekker veel tijd om veel dingen voor jullie te posten. En vandaag heb ik een update van mijn wishlist.

Ik heb een paar maanden terug en wishlist gepost, maar er zijn inmiddels al heel wat dingen verandert. Dus hier is de nieuwe versie !

1. Daniël Wellington horloge.
Ik hou niet zo heel erg van grote en grove horloges, maar deze vind ik ontzettend fijntjes en mooi. Ik wil heel graag een Wellington met een stoffen bandje met de kleuren: donkerblauw, wit en roze.








2. Canon camera 600d.
Ik maak nu al een tijdje filmpjes, maar omdat ik nog geen goede camera heb, film ik altijd met de camera van Noa, Janice of mijn opa. Dat is best wel vervelend want nu moet ik altijd van te voren laten weten aan iemand als ik een filmpje wil gaan maken. Dus daarom staat er nu een camera met spiegelreflex en standaard op mijn wishlist.

3. Apple laptop.
Ik heb al een aantal jaren een eigen laptop maar deze is nu kapot, en ik heb altijd gewone acer laptops gehad. Ik vind dit nu een beetje saai en wil graag een apple laptop. En niet zomaar 1, EEN ROZE :)








4. Adidas superstar.
Ik ben dol op Adidas superstars maar nu wil ik heel graag de witte met roze strepen. Deze zijn net ietsje anders dan normaal en toch heel erg leuk. En ik ben natuurlijk dol op roze dus daarom zijn ze helemaal super :)




5. Iphone 5.
Ik heb nu een samsung galaxy telefoon, maar als ik een telefoon mocht uitkiezen, was het wel echt de Iphone. Ik vind deze heel erg mooi, en vooral de zilveren !!












6. Hondje.
Mijn vorige hond is 3 maanden geleden overleden, ik had een hele goede band met die hond en mis hem dan ook heel erg. Maar ik mis ook het gezelschap van een hondje in huis. En ik ben dol op Franse Bulldogjes. En raad eens. IK KRIJG ER EENTJE !














En dat was het dan,
Loooveee,

Noëlle

Geen opmerkingen: