maandag 13 april 2015

Mijn 3 tips....

Heeeiii, vandaag mijn eerste mijn 3 tips post. Dit is weer een nieuwe soort serie die ik ga beginnen op m'n blog. Vandaag mijn 3 tips tegen verveling. Ik ga dus nu vertellen wat ik het meeste doe als ik me echt heel erg verveel en niet weet wat ik moet doen !

1. Let's try it on.
Als ik me verveel, heb ik vaak dat ik gewoon al mijn make-up eraf haal en dan nieuwe manieren van opmaken ga bedenken. Zoals nieuwe kleuren oogschaduw of een kleine wing bij mijn eyeliner. Ook wil ik nog wel eens heel veel nagellak op gaan doen, om het er vervolgens weer af te moeten halen omdat ik alle kleuren van de regenboog heb gebruikt :) Maar dat helpt mij wel altijd tegen verveling.. Je bent er meestal wel even mee bezig.

2. Bezoekje.
Soms ga ik ook naar mijn oma toe. Ik kan altijd superleuk met m'n oma kletsen en we hebben altijd lol. Soms gaan we dan ook wat doen, zoals naar Vleuterweide om lekker iets te drinken en dan duiken we de winkels in om te kijken wat we leuk vinden.

3. Vriendinnen doen wonderen.
Het allerleukste is natuurlijk om een vriendin op te bellen als je je verveelt. Je samen vervelen is leuker dan alleen :) Meestal bel ik mijn beste vriendin Noa en gaan we naar de Starbucks bij ons in de buurt. Wat we ook heel erg leuk vinden om te doen is samen gekke foto's en filmpjes maken of een enge film kijken.


Geen opmerkingen: