dinsdag 14 april 2015

Yesterday's outfit.

Heeii, vandaag mijn eerste yesterday's outfit post. Gisteren was het de laatste dag van mijn toetsweek en dus had ik gekozen voor iets simpels. Hier de items op een rij.







1. Boyfriend jeans.
Mijn favo broek is mijn boyfriend jeans. Hij is ontzettend leuk en zit ook superlekker. Hij komt van de Only en was 39,95 euro. Je kunt hem makkelijk combineren met allerlei kleuren en soorten shirts.






2. Croped shirt.
Hierop droeg ik mijn donkerblauw met wit gestreepte croped shirt van de H&M. Hij was 20 euro en is supermooi en hij staat ook heel erg leuk op de boyfriend jeans.




3. Converse All Stars.
Voor schoenen droeg ik mijn witte All Stars. Ik ben echt dol op deze schoenen en ze zijn zo makkelijk te combineren. En ze stonden superleuk onder deze outfit !










4. Horloge.
Ik hou heel veel van mijn goudkleurige horloge. Hij staat overal bij en is supergaaf. Ik weet niet waar hij vandaan komt want het was een cadeautje en ik weet ook niet hoe duur hij was :)

Lieeffss..

Geen opmerkingen: