dinsdag 14 april 2015

Mijn 3 tips.

Heeii, het is wel een beetje snel na mijn laatste 3 tips post, maar ik kon echt niet wachten met dit te posten. Het is meer een soort 3 tips voor lekkere zomerse drankjes. Hier komen ze....




1. Smoothies.
Ik hou heel erg van smoothies en in de zomer zijn ze sowieso superlekker ! Meestal neem ik ze mee als ik een lange dag weg ga, omdat het ook best wel goed vult Mijn favo smoothie is de rood fruit smoothie. Je hebt bosbessen, frambozen, aardbeien en bramen nodig. Verder vul je dat dan aan met een beetje vanille vla en ijsklontjes. En als je hem te dik vind, doe je er wat water bij. Supergezond en lekker !



2. Alcoholvrije cocktails.
In de zomer is het ook superlekker om een alcoholvrije cocktail de maken. Ze zijn leuk om te maken en lekker om te drinken. Mijn favoriet is echt de Pink Pelican cocktail. Je kunt een suikerrandje om het glas maken om het leuk te maken, maar dit kun je ook weglaten. Je hebt sinaasappelsap, aardbeiensiroop, een citroen en ijsklontjes nodig. Je perst wat citroensap uit en giet alles bij elkaar, Dan maak je de ijsklontjes fijn en die gooi je er ook doorheen. En klaar ! Superlekker en zomers.










3. Ijskoffie.
Ik hou heel veel van de ijskoffie van de starbucks. Starbucks is dus ook lekker in de zomer en dat vind ik echt heel erg fijn. Maar als je starbucks te duur vind, kun je in de supermarkt ook gewoon ijskoffie bekers kopen !

En dat waren mijn 3 tips voor deze week en heel erg veel lieeefs..... x

Geen opmerkingen: