woensdag 15 april 2015

My opinion about...

Heeeii, vandaag weer een opinion about post. Ik heb afgelopen maandag een nieuwe mascara gekocht bij de kruidvat. Vaak heb ik gewoon mascara's van de hema, omdat ik deze het fijnste vind. Maar nu had ik eentje van de kruidvat. Eentje van Essence. Ik had de Maximum Definition. Een rode verpakking... Normaal kan ik me wel vinden in de mascara's van Essence, maar deze viel me zo ontzettend tegen ! Als je lange wimpers hebt is het helemaal ontzettend vervelend. Het is namelijk een hele natte mascara, dus er komen heel veel klontjes als je vaker over je wimpers heen gaat. Deze raad ik echt af. Om even terug te komen op mensen met lange wimpers. Als je deze hebt, is het best wel belangrijk dat je een wimperkruller gebruikt. Dan komen de haartjes minder snel in je ogen. Maar je kan met deze mascara je wimpers krullen wat je wilt, maar omdat het zo'n natte mascara is, storten je wimpers meteen weer in en krijg je allemaal mascara in je ogen. Niet kopen dus ! Essence Maximum Definition.

Loveeee....


Geen opmerkingen: