zaterdag 25 april 2015

Mijn 3 tips...

Hoooii, vandaag weer een nieuwe mijn 3 tips post. Ik heb al bijna een week niks meer gepost omdat ik druk was met school, en school is zo ontzettend saai. Dus vandaar deze tips om school een beetje op te fleuren en zomerproof te maken :)

1. Pimp that books.
Boeken zijn altijd zo saai, en met egaal kaftpapier maak je het meestal niet echt veel leuker. Dus ga lekker los met allerlei verschillende kleuren en printjes kaftpapier en maak er een leuk patroontje mee. Hou je niet zo van de drukke printjes (zoals ik) gebruik dan wel egaal kaftpapier, maar fleur het op met een paar leuke kleuren washi tapes. Supervrolijk en origineel. Je kunt ook kleine bedeltjes of stempels gebruiken. Maar wat ik persoonlijk het allerleukst vind, is om tasjes van de Hollister of A&F te gebruiken als kaftpapier.

2. Geen zwart meer voor mij.
Wat ook leuk is, is om gewoon de zwarte kleding in de kast te laten liggen, en je roze jurkje uit de kast te trekken. Kortom, draag lekkere zomerse kleuren. Je hoeft ook niet knallende kleuren te dragen, want mij staat het ook niet. Draag leuke, zachte pastelkleurtjes. En als je dan toch zwart draagt, doe dan een paar knalroze of groene schoenen aan !

3. Personal locker.
Het leuke van kluisjes op middelbare scholen is dus dat je er echt je eigen ding van kunt maken. Dus heb ik als eerste mijn kluissleutel gepimpt met nagellak. Ja, met nagellak. Dit kun je er makkelijk vanaf halen aan het einde van het jaar en hem weer schoon inleveren. Ten tweede heb ik een magnetische spiegel van de Hema achter in mijn kluisje geplakt. En ook staan er wat foto's in, zodat het echt mijn kluisje is :)


Geen opmerkingen: