zondag 19 april 2015

Yesterday's outfit

Heeii, vandaag weer een nieuwe yesterday's outfit post. Gisteren was het zaterdag en was ik alleen met mijn vader thuis. We hebben verder niks bijzonders gedaan en daarom had ik iets simpels aan.

1. Only dark wash jeans.
Ik had mijn Only spijkerbroek aan me ritsen. Deze zit echt superlekker en hij staat ook bijna overal leuk bij. En omdat het gisteren niet heel erg koud was, had ik hem ietsje opgerold.

2. Crop top met kant.
Hierop droeg ik een crop top van de H&M. Deze heeft kanten schouders en hij is een beetje créme kleurig. Deze staat heel erg leuk op de Only broek en hij zit ook lekker.

3. Only vest groen. 
Omdat het buiten toch nog wel een beetje aan de frisse kant was, had ik nog een vest over de outfit aan. Deze is groen en zit echt heel erg lekker warm. En omdat hij een stuk langer is als de crop top, stond het ontzettend leuk.











4. H&M sneakers.
Normaal koop ik niet zo snel schoenen bij de H&M omdat ik bang ben dat ze snel stuk gaan. Maar deze kon ik echt niet laten liggen. Het zijn een soort superstars look a likes en ze zitten ook nog eens superfijn. En onder deze outfit stonden ze ook superleuk !

Lieeeeffss..

Geen opmerkingen: