vrijdag 17 april 2015

Spitzen

Heeiii, vandaag een review over mijn nieuwe SPITZEN !

Ik heb ze dan eindelijk.. spitzen. Ik wil al heel lang mezelf aanleren op spitzen te dansen, maar mijn moeder vond het maar niks. Spitzen zijn ook niet goedkoop. Voor een beetje goede ben je zo 80 euro kwijt. Ik let overal goed op of ik een beetje betaalbare spitzen kan vinden. En nu was ik vandaag in Amsterdam met mijn school. We hadden namelijk een excursie. We gingen naar Body Worlds, het Rijksmuseum, IAMsterdam en daarna hadden we looptijd. We mochten dus zelf door Amsterdam heen lopen. Ik en 3 vriendinnen ( Nikki, Noa en Janice ) liepen door de Leidsestraat en in een keer zag ik een Papillon winkel. Ik wilde even even naar binnen om te kijken. We liepen daar en ik zag een bak met sale en ging erin kijken. En toen zag ik SPITZEN VOOR 30 EURO. Ik kon het haast niet geloven, zo goedkoop en ze waren zo ontzettend mooi ! Maar ik kwam net 4 euro tekort omdat we daarvoor ook al bij best wel veel dingen waren geweest. Gelukkig wilde Nikki even 4 euro voorschieten en kon ik ze alsnog kopen. Ik ben er zo blij mee. Het dansen doet nu nog een beetje pijn maar dat went vanzelf wel. Maar ik ben er heel erg tevreden over !

Lieeeffss..

Geen opmerkingen: